نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2151
-
الف
+

داریوش ارجمند: هیچ‌ اختلاف و تفرقه‌ای میان شیعه و سنی وجود ندارد

«داریوش ارجمند» بازیگر سریال «ستایش 3» با تاکید بر وحدت مسلمین می گوید: باید شیوه زندگی و سیره پیامبر اسلام را به مردم یادآوری کنیم.

به گزارش آی فیلم 2 ، «داریوش ارجمند» بازیگر پرآوازه سینما و تلویزیون ایران همزمان با ایام میلاد نبی مکرم اسلام (ص) ، برگزاری جشن وحدت را بسیار با اهمیت دانسته و می گوید: هیچ‌ اختلاف و تفرقه‌ای میان شیعه و سنی وجود ندارد.

داریوش ارجمند شام روز شنبه 18 عقرب/آبان در جشن بزرگ وحدت مسلمانان شیعه و سنی که به‌مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان، اظهار داشت: براداران و خواهران اهل‌سنت و اهل‌تشیع قرن‌هاست با مهربانی کنار هم زندگی کرده و هیچ‌گاه احساس نکرده که از هم جداییم و امیدواریم این وحدت و انسجام همچنان تداوم داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه دین اسلام، دین بزرگی است و بدخواهان به آن چشم طمع دارند، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) جایگاه والا و ارزشمندی میان مسلمانان دارد و ما باید شیوه زندگی و سیره پیامبر مهر و اخلاق و اسلام را به مردم یادآوری کنیم.

وی یادآور شد: وحدت، اعتقادات و همبستگی ما میان اهل‌سنت و اهل‌تشیع وجود داشته و هیچ‌گاه دوگانگی نداشته‌ایم.

هنرمند مطرح سینما و تلویزیون ایران با ذکر اینکه "خوشحالم در کشوری زندگی می‌کنم که در آن رنگین کمان انسانی اعم از انواع فرهنگ، زبان، لباس، غذا و جغرافیای گوناگون وجود دارد"، عنوان کرد: تمام این نعمت‌ها و ظرفیت‌های خدادادی در وحدت ما جمع شده است.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
الهام خاوری

شیعه و سنی برادر هستند.

زهره قانع

ما هم مسلمانیم شکر هیچ فرقی با هم نداریم. و هیچ قوم و مذهبی ملیتی بر دیگری برتریت ندارد!

شفیق همدرد

مردم ما باید هوشیار باشند.